UTI Rawatan Asli - 5 Menyembuhkan Untuk Di bawah $ 5

UTI Rawatan Asli - 5 Menyembuhkan Untuk Di bawah $ 5

Adakah anda tahu bahawa rawatan semula jadi yang UTI adalah salah satu rawatan yang paling pesat berkembang untuk jangkitan saluran kencing? Malah, ramai penyelidik percaya bahawa rawatan alternatif akan mengatasi pendekatan tradisional antibiotik. Dan dengan keadaan ekonomi kita, ramai orang kini memberi rawatan semula jadi cuba kerana perbelanjaan ubat-ubatan tradisional dan insurans. (Belum lagi lawatan ke rumah sakit.)

Apapun alasan anda, UTI ubat semula jadi mudah kerana akhirnya anda diberi badan anda alat-alat yang diperlukan untuk menyembuhkan jangkitan dengan sendirinya. Pada akhir artikel ini, anda akan tahu 5 penawar untuk di bawah $ 5.

Mengapa Antibiotik boleh memburukkan lagi keadaan?

Antibiotik telah akhirnya dibantu manusia. Malangnya, antibiotik juga telah menyebabkan banyak bahaya juga. Dalam kes jangkitan saluran kencing, antibiotik telah menyebabkan lebih berbahaya daripada baik.

Antibiotik bekerja dengan membunuh bakteria. Malangnya, mereka tidak dapat membezakan di antara bakteria 'baik' dan bakteria 'buruk'. Dengan ini berkata, antibiotik membunuh semua bakteria di dalam saluran kencing. Ini boleh menyebabkan banyak masalah bagi kebanyakan orang termasuk jangkitan berulang lebih kursus seterusnya setahun.

Sebaliknya, seorang UTI kerja-kerja rawatan semula jadi dengan meningkatkan imuniti dan curahan bakteria 'buruk' (E coli) dengan menggunakan ubat semula jadi yang menanggalkan dan membunuh bakteria 'buruk' secara semula jadi.

5 Menyembuhkan untuk Di bawah $ 5

Berikut adalah beberapa cara mudah untuk membantu menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda dan menjimatkan wang dalam proses. Semua tip-tip mudah di bawah $ 5.

1. banyak minum air sepanjang hari menyimpan pundi kencing anda merah dan bekerja dengan berkesan. Anda harus cuba untuk minum sekurang-kurangnya 10 gelas air setiap hari. Ini satu jika PERCUMA!

2. Anda juga perlu meningkatkan sistem imun anda melawan jangkitan secara semulajadi dengan menambah vitamin C. Vitamin C juga akan menyediakan persekitaran berasid untuk coli E.

3. Makan banyak buah-buahan atau sayur-sayuran adalah cara yang mudah untuk menjaga pundi kencing anda merah dan imuniti anda kuat. Buah terbaik adalah kebanyakan jenis beri yang mungkin mengandungi sebatian yang menanggalkan bakteria daripada lapisan pundi kencing.

4. Alpha jus pekat juga merupakan cara yang mudah untuk mengepam bakteria dan toksin. Anda boleh minum jus ini yang juga akan meningkatkan aliran air kencing.

5. Akhir sekali, anda juga boleh mengambil pasli segar yang telah terbukti untuk bekerja seperti antiseptik semula jadi untuk saluran kencing. Menambah pasli segar setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar