Bronkitis Herba - Satu Bekerja Untuk Anda?

Bronkitis Herba - Satu Bekerja Untuk Anda?

Bronkitis adalah disebabkan oleh keradangan saiz saluran udara sederhana di paru-paru yang. Ia berlangsung selama beberapa minggu dan membuat satu batuk. Disebabkan oleh keradangan saluran udara terdapat pembentukan kahak. Kebanyakan herba yang digunakan untuk merawat bronkitis digunakan sengaja kerana kemampuan mereka untuk membantu badan memaksa kahak keluar. Sesetengah herba antibiotik digunakan juga, kerana kadang-kadang bronkitis boleh berlaku dengan jangkitan.

Beberapa jangkitan biasa berlawan herba digunakan, seperti bawang putih, Golden meterai, dan Echinacea. Semua ini adalah antibiotik semula jadi yang kukuh, dan boleh digunakan untuk melawan jangkitan daripada berlaku kerana bronkitis, atau merawat jangkitan pernafasan yang sedia ada.

Herba lain yang berguna untuk bronkitis termasuk:

Ginger - Ini adalah satu herba yang sangat baik jika digunakan dalam tab mandi kerana ia membantu menggalakkan perpeluhan, melegakan kesesakan, dan menurunkan demam. Ia sering digunakan dalam ubat batuk dan apabila digunakan dengan Cayenne ia adalah sangat baik untuk melegakan kesesakan sinus rongga.

Fenugreek - ini dikenali sebagai herba paru-paru kerana ia melakukan pekerjaan yang besar untuk membuang lendir dan kahak dari tiub bronkial.

Lobelia - Herba ini adalah yang paling sering digunakan untuk melegakan, tenang dan berehat. Ia juga melegakan kekejangan dan kerja-kerja besar untuk masalah pernafasan.

Marshmallow - Herba ini melegakan dan kot radang kawasan di badan, termasuk dalam sistem pernafasan.

Mullein - Herba ini sering digunakan untuk masalah pernafasan dan penyakit. Ia melonggarkan lendir dan membantu mengusir ia keluar dari badan. Ia juga menenangkan kekejangan, membantu melegakan kesakitan dan mengurangkan bengkak di kelenjar.

Poke Root - Herba ini merupakan satu lagi antibiotik semulajadi, dan ia amat berguna untuk pembersihan bengkak, kelenjar dijangkiti. Ia membantu untuk memecahkan lendir di seluruh badan, dan juga mengeluarkan bahan buangan dan toksin daripada seluruh badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar