Patricia menjengkelkan Buasir protruded Menyakitkan - Sehingga Dia Found Penyembuhan Untuk Buasir!

Patricia menjengkelkan Buasir protruded Menyakitkan - Sehingga Dia Found Penyembuhan Untuk Buasir!

Kawan saya Patricia menderita teruk dari buasir (juga dikenali sebagai buasir) dan hanya mahu mencari jalan untuk menghilangkan buasir untuk kebaikan! Beliau mengkaji rawatan rumah yang berbeza buasir dan cuba pelbagai perkara sehingga dia agak gembira dengan keputusan.

Salah satu cara untuk menghilangkan buasir yang Patricia telah cuba minum teh hijau. Beliau membeli beberapa dari pasar raya. Anda boleh membelinya longgar atau dalam uncang. Patricia minum satu semangkuk dua kali setiap hari dan bukannya kopi yang biasa.

Beliau juga mendapati bahawa memotong kafein dan alkohol adalah satu lagi ubat untuk buasir dan keradangan urat punggung.

Kemudian Patricia melihat berapa banyak serat adalah dalam dietnya. Dia mengurangkan makanan ringan dan peningkatan pengambilan dia buah-buahan segar dan sayur-sayuran sehingga dia makan 5-7 menyajikan setiap hari. Ini boleh menjadi penawar yang benar-benar baik untuk buasir sembelit (disebabkan pengambilan serat yang rendah) boleh menjadi faktor utama yang menyumbang kepada buasir.

Kemudian kakak Patricia memberitahunya bagaimana di kemudahan kejururawatan orang tua dia bekerja di, mereka memberikan tua jus pir pesakit untuk mengekalkan pergerakan usus mereka lembut dan mengalir melalui. Jadi Patricia cuba rawatan di rumah ini buasir dengan jus pir segar dan minum jus. Dia melakukan ini setiap dua hingga tiga hari, kerana dia tidak mahu keterlaluan!

Jadi selepas mengikuti semua ubat di atas untuk menghilangkan buasir, Patricia mendapati keadaannya benar-benar baik selepas beberapa minggu dan gembira dengan ini penawar untuk buasir. Rawatan rumah untuk buasir boleh bekerja jika anda berdisiplin dan sabar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar